אני מוסיף תרגילים בכל יום. תודה על הסבלנות!

הרחקת כתפיים לפנים כנגד גומיה
Standing Front Shoulder Raise With Tube Bands

עבודה על הכתפיים הקדמיות (דלטואידים אנטריורים) מבלי להזדקק לציוד כבד כמו מוטות ומשקולות שגם יותר בריא למפרקים בזכות התנגדות לינארית קבועה לאורך הביצוע - ללא התנופה הנוצרת בהנפה של משקולות.

קבוצת שריר עיקרית: כתפיים

עזרים: רצועות התנגדות

הוראות לביצוע

  1. דורכים על מרכז הגומייה - כפות רגליים ברוחב ירכיים ואוחזים באחיזה עילית (כפות ידיים פונות מטה) את הידיות של הגומיה. גב ישר, חזה בחוץ, בטן אסופה, הידיים מלפנים כשכפות הידיים נחות על הירכיים.
  2. מרימים במקביל את שתי הידיים לפנים עד לגובה העיניים. ידיים ישרות לאורך כל התרגיל.
  3. מורידים את הידיים לאט בחזרה לנקודת ההתחלה.

טיפים