אני מוסיף תרגילים בכל יום. תודה על הסבלנות!

פרפר הפוך כנגד גומיה: הרחקת כתפיים לצדדים
Reverse Fly With Tube Bands

שמות נוספים: פליי הפוך

התנגדות לינארית וקבועה לאורך כל ביצוע תרגיל המבודד את הכפתיים האחוריות (דלטואידים אחוריים).

קבוצת שריר עיקרית: כתפיים

עזרים: רצועות התנגדות

הוראות לביצוע

  1. כורכים גומיה בנקודת עיגון בגובה הכתפיים. עומדים מול נקודת העיגון כשכפות הרגליים מקבילות וברוחב הכתפיים, כיפוף קל בברכיים, גב ישר, חזה בחוץ, בטן אסופה, מבט קדימה אל העיגון. מרפקים בגובה הכתפיים, כפות ידיים אוחזות בידיות של הגומיה כשהאגודלים פונים מעלה.
  2. מושכים את הידיות לצידי הגוף מבלי לקפל את המרפק, עד שהידיים ישרות לצדדים. לאורך כל התנועה הידיים נשארות בגובה הכתפיים והמרפק (כמעט) מיושר.
  3. חזרה איטית ומבוקרת לנקודת ההתחלה.

טיפים