אני מוסיף תרגילים בכל יום. תודה על הסבלנות!

הרחקת כתפיים לפנים בשכיבה כנגד גומיה
Lying Front Shoulder Raise With Tube Bands

תרגיל אידיאלי לעבודה על שרירי הכתפיים הקדמיים (דלטואידים קדמיים) מבלי לאמץ ולפגוע בעמוד השדרה. הרצפה תומכת ומקבעת את הגוף וכך התנועה מבודדת וממוקדת על שרירי הכתף הקדמית בלבד.

קבוצת שריר עיקרית: כתפיים

עזרים: רצועות התנגדות

הוראות לביצוע

  1. שוכבים על הגב על מזרן כך שהרגליים פונים לנקודת העיגון. כורכים גומיה בנקודת עיגון בגובה מספר סנטימטרים מהרצפה. כפות רגליים על הרצפה עם רווח גדול בינן, כיפוף של כ-90 מעלות בברכיים. גב, שכמות וראש נחים על המזרן, מבט כלפי מעלה. חזה מתוח מעלה עם קימור קל בגב, ידיים מלפנים במרכז הגוף מיושרות לכיוון נקודת העיגון, כפו ידיים אוחזות בידית של הגומיה, פונות מטה וממוקמות באיזור המפשעה.
  2. מבצעים תנועה ממפרק הכתף של הרחקת הידיים אל מעל לראש. בעצם נוצרת מעין תנועה בצורת קשת מלפנים הגוף - כפות הידיים מתחילות במפשעה ומסיימות תנועה מעל הראש. לאורך כל התנועה כפות ידיים צמודות, מרפקים כמעט נעולים.
  3. חזרה איטית ומבוקרת לנקודת ההתחלה.

טיפים