אני מוסיף תרגילים בכל יום. תודה על הסבלנות!

חתירה בעמידה כנגד גומיה
Standing High Row (Mid) With Tube Bands

תרגיל חתירה כנגד גומיה בגובה הכתפיים עובד על הכפתיים האחוריות (Posterior Deltoids) בצורה טבעית ודומה לפעולות שאנחנו עושים ביום יום כמו פתיחה של דלת או משיכה של רהיט ולכן מעבר לכך שהוא מפתח ועושה לנו שרירי כתפיים יפים ומרשימים, החיזוק של השרירים האחוריים שימושי לנו לפעולות יומיומיות ולכן מומלץ מאוד.

קבוצת שריר עיקרית: כתפיים

עזרים: רצועות התנגדות

הוראות לביצוע

  1. כורכים גומיה סביב נקודת עיגון בגובה החזה. מתרחקים עד להתנגדות הרצויה כשהפנים פונות אל נקודת העיגון וכפות הידיים אוחזות בידיות הגומיה ופונות מטה לרצפה. ראש זקוף מישיר מבט לנקודת העיגון, חזה נפוח, גב ישר מאונך לקרקע, בטן אסופה, ברכיים כפופות מעט, כפות רגליים ברוחב מותניים. ידיים ישרות לפנים מקבילות לקרקע.
  2. מבצעים משיכה של המרפקים אחורה עד שהם מתיישרים עם קו הכתפיים והזרועות מקבילות לקרקע.
  3. חזרה איטית ומבוקרת לנקודת ההתחלה.

טיפים