אני מוסיף תרגילים בכל יום. תודה על הסבלנות!

חיבוק לחזה עם TRX
TRX Chest Hug

שמות נוספים: TRX Suspended Grappler

התרגילים שעושים הכי הרבה אפקט על החזה הם תרגילים שמתבצעים כאשר שריר החזה מכווץ. בתרגיל הזה אנחנו עובדים כשהחזה מכווץ ושולטים בהתנגדות באמצעות הזווית של הגוף ביחס לקרקע כך שבזוויות גדולות אנחנו מגיעים להתנגדות גבוהה בזמן כיווץ - פגז לחזה!

קבוצת שריר עיקרית: חזה וגם: יד קדמית

עזרים: רצועות TRX

הוראות לביצוע

  1. ידיים בפשיטה מול TRX בנקודת עיגון עילית, גוף בשיפוע קל אחורה, ידיים אוחזות בידיות, אגודלים כלפי מעלה.
  2. מבצעים כפיפה בידיים עד 90 מעלות בין אמה וזרוע. הכיפוף נשאר עד סיום הסט.
  3. מתחילים תנועה שדומה לחיבוק: אגרוף ימין נע לכיוון כתף שמאל בזמן שאגרוף שמאל נע לבית שחי ימין.
  4. פותחים את בית החזה (מבלי לפשוט ידיים) וחוזרים על התנועה הפעם שאגרוף שמאל נע לכיוון כתף ימין בזמן שאגרוף ימין נע לבית שחי שמאל.

טיפים