אני מוסיף תרגילים בכל יום. תודה על הסבלנות!

לחיצת חזה בעמידה עם TRX
TRX Chest Press

קבוצת שריר עיקרית: חזה וגם: גב

עזרים: רצועות TRX

הוראות לביצוע

  1. מעגנים את רצועות ה-TRX לנקודה גבוהה. ידיים אוחזות בידיות ונחות בצידי הגוף. גב אל נקודת העיגון.
  2. מושיטים ידיים ישרות קדימה ב-90 מעלות ביחס לגוף, גוף נשען קדימה. כפות ידיים פונות מטה. הידיים מקבילות זו לזו ולא נפגשות.
  3. כופפים את המרפקים ופותחים את בית החזה כך שהגוף יורד ומגיע לגובה הידיות. דמיינו שאתם אוחזים מוט ורדו עד שהמוט הדמיוני נוגע בקו החזה שלכם. בסוף התנועה המרפקים יהיו בגובה כתפיים והזוויות בין הזרועות, האמות וצידי הגוף תהיינה 90 מעלות.

טיפים