אני מוסיף תרגילים בכל יום. תודה על הסבלנות!

כפיפת יד קדמית עם TRX
TRX Single Arm Biceps Curl

גם את התרגיל הכי בסיסי ומוכר ליד קדמית שבד"כ היינו עושים בישיבה עם משקולת, אפשר בקלות ובכיף לעשות עם רצועות TRX. זהו תרגיל שמתבצע לסירוגין על כל יד - פעם ימין ופעם שמאל, ומומלץ לבצע בכל סט חזרות גם על ימין וגם על שמאל.

קבוצת שריר עיקרית: יד קדמית

עזרים: רצועות TRX

הוראות לביצוע

  1. כתף פונה לנקודת עיגון כשהמבט קדימה ומאונך לרצועות. אוחזים ידית אחת ביד שקרובה לנקודת העיגון כשכף היד פונה מעלה. יד ישרה.
  2. מבצעים כפיפה של היד עד ל90 מעלות בין זרוע ואמה.
  3. פושטים את היד לאט עד שהיא מתיישרת כמו בנקודת ההתחלה.

מומלץ באותו הסט להחליף ידיים ולבצע אותו מספר חזרות גם על היד השניה.

טיפים